Skip to content
25.veebruar ja 10.märts kell 14.00 on plaanis korraldada klubi sisesed elektriajavõtuga katsevõistlused TÜ Spordihallis. Alade valiku soovist palun anda infot Andrusele.
Navigeerimine
Next Next post: Ülo Niinemetsa muljed Sevilla maratonilt: Elu teine aeg maratonis, võib rahule jääda eriti arvestades keerulisi olusid pikkade jooksude tegemiseks Eesti talves ja maratonile eelnevat päeva. Tallinnast varasele lennule minnes jäi öö katkendlikuks. Frankfurt-Sevilla lennuk jälle tegi hädamaandumise Madridis, kuna kaaspiloot sai infarkti. Üldse oli küsimärgi all, kas jõuan ise maratoni expole numbrile järele. Vahepeal oli suisa variant, et Leivo käib numbri järel. Kohvris ootasid veel Tiidrekule võistlusjalanõud. Läks õnneks. Lennuk siiski startis uuesti, jõudsin nii expole kui Tiidrekule jalanõud üle anda, kuid päev oli väsitav ja öö jäi jällegi lühikeseks. Tingimused iseenesest olid head. +9-16 C, 3-6 m/s läänetuul, päikeseline. Algul oli sub-2:50 tempo ja hea kerge, kuid 26K kandis hakkasid jalad ebaühtlasest asfaldist krampi tõmbuma ja 33K-l oli pikem klompkividest lõik. Tänavakivi lõike tuli hiljem veel. Viimased 12K-d jooksin täistallal natuke kentsaka tehnikaga ja tempo langes mõnevõrra. Koht siiski kogu aeg paranes ja lõpetasin vanuseklassis 45-ndana. Sevilla maratoni peetakse lauge raja tõttu kiireks, kuid rada on omajagu tehniline. Palju lauget tõusu, 2x silla alt järsem tõus. Laineline, küljele kaldus ja vahepeal üsna krobeline asfalt, tänavakivi ja klompkivi lõike. Teisalt igati meeleolukas- palju rahvast kaasaelamas, väga hea korraldus. Talvise maratoni jaoks igati sobiv!